Irriterad tjej

Är fett irriterad på människor som e så fucking otacksamma, man ger och ger och ger men får skit tillbaka. Jag tackar Gud för dom människorna jag har runt om mig nu, som ger mig kärlek,vänskap, lojalitet&glädje. Ni vet vilka ni är. Fuck er alla som vänder ryggen, fuck er alla som tar hela handen när man erbjuder er fingret. Mycket har hänt under så kort tid, men en sak ska ni veta är att jag inte pallar mera, pallar inte ge och få bajs tillbaka. Därför älskar jag mina änglar jag har runt om mig nu. Går runt med ett leende varje dag, möter varje dag människor som får mig att skratta, behöver jag tröst vet jag vilka som skulle ställa upp. Finns en person jag har tröttnat som fan på, man gav dig tröst,kärlek,vänner men vad ger du tillbaka? Inte ett skit utan du vänder ryggen mot oss som har stått med dig i vått och torrt & vänder dig mot några som skiter i dig. Fett synd på Gud, du snackade alltid om att du mår dåligt för att du inte hade några vänner, vad fan va vi? Statyer? Några pelare du kunde luta dig på ett par gånger? Haha fuck nej, du visade oss den sidan av dig och därför säger jag " fuck you". De kanske är fett omoget av mig att skriva de här på min blogg, men behövde skriva av mig och jag skriver ej namn. Så fuck er som tycker att jag e omogen höhö!
Ännu en gång FUCK YOU DUDE! :D
-Kärlek från Rojas



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0