Gyptian- Beautiful laaaady

Kör på en liten lista så att jag blir trött, snott från Elins tunga blogg- www.heylin.devote.se . Gyptian hör man i bakgrunden bästa !

År 2009 så..

Vilken klass gick du i -  8:an  o skulle börja i 9:an
Vad hade du för hårfärg - Mörktbrunt
Hur lång var du - 150-160
vem var du kär i - Zana
Hade du nån Pojk/flickvän - Zana
Vad brukade du göra på fritiden - Umgicks me Zana eller vännerna
Vilka umgicks du med - Ebru and the other kurd tjejerna
Var allt Bättre då - Det året hade väl sina ljusa sidor men skulle inte vilja spola tbx tiden.
Skulle du vilja gå tibx dit - Ovanför
Har du förändrats - Mer än vad alla tror

Nu:
Vilken klass går du i - IV första ring dåååååraaaa
Vad har du för hårfärg - Mörkbrunt
Hur lång är du? - 161cm
Vem är du kär i - Nobody
Har du nån Pojk/flickvän - Nej
 Vilka umgås du med - Dem jag har lust me haha
Hur ser du ut - Nöjd med mig själv hehe

Har du:
Kysst någon -
Si
sovit brevid någon med samma kön - Si
sovit brevid nån med motsatt kön - Si
slagit ner nån - Nej nej
Ljugit för en bra vän - Sadly, yes..
Svikit någon - Si

Vem:
Skrev du senast till på msn - Rebecca
Kramade du senast -
Fänny
sov du hos senast - Fanny nu
Vill du vara just nu - Myself?
Ringde dig senast - Yossef

Vad:
Drack du senast -
Mjölk
ska du göra imorn - Skola, Rebecca, stan
Vill du göra just nu- Lägga mig ner
Åt du senast - Pannkakor
Är närmast dig som är rosa - Fannys mobil



Kärlek :
Du är kär nu -
Nej
Du har sårat nån så den började gråta - Yes
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Yes


Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Si
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Si
Jag har smugut ut utan lov - Har aldrig behövts.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Si men för ca 2 års sen...
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Si
Jag har fuskat i ett spel - Händer inte ofta alltså.
jag har struntat i ett prov - Allt för många prov.
Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Nej
Jag har druckit alkohol - Si
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - LOVE IT
Jag har vaknat gråtande - Si
Jag har somnat gråtande - Si

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Jag har sett någon dö -
Nej och hoppas att jag aldrig gör d.
Någon du Har känt som nyligen som dött? - ♥


- Kärlek från Rojas




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0