I don't want to dance with nobody

Hello fuckers, här igen som vanligt, skönt att skriva av sig ibland. Fuck dag ida e helt förstörd, snorar som fan mina ögon e helt röda.. hatar att va förskyld..
Helgen va tung me Rebecca o Assiya, fredan va jag me tjejerna o tog d lugnt. I två dagar i rad så vaknade jag vid 16-17 o på lördagen så vaknade vi o tog de lugnt sen på kvällen träffade jag Zana o Yossef På dagen så chillade jag me Yossef en stund o åkte hem t Zana, palla ej gå t skolan heller fuck..
Kom previs hem
Hello fuckers, här igen som vanligt, skönt att skriva av sig ibland. Fuck dag ida e helt förstörd, snorar som fan mina ögon e helt röda.. hatar att va förskyld..
Helgen va tung me Rebecca o Assiya, fredan va jag me tjejerna o tog d lugnt. I två dagar i rad så vaknade jag vid 16-17 o på lördagen så vaknade vi o tog de lugnt sen på kvällen träffade jag Zana o Yossef På dagen så chillade jag me Yossef en stund o åkte hem t Zana, palla ej gå t skolan heller fuck..
Kom precis hem efter att ha mött Zana från jobbet. Nu gäller de att ta de chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilll ooo sova sen, måste sova lugnt ida o bli frisk.. Yalla men ska kolla på film me björnen. 

- Kärlek från Rojas




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0