Nathalie i de stora blåa huset..

Skööön kväll igår asså, åkte till Täby en snabbis o sen tillbaka mötte en kompis o senare på kvällen så ringde jag Rebecca o fråga om jag kunde sova hos henne men hon va tydligen hos Nathalie såde ville att jag skulle dit, gick dit o hennes kompisar va där o shit, fett rolig kväll i alla fall. Jennifer gumman va också där hadde inte träffat henne på fett länge de e d.. Så jag tabbade mig så hårt igår, va ute o rökte me en kille o hade hans jacka då la jag i mitt cigg paket som va halv fullt o då ska han dra hem o tar me sig jackan o försvinner me mitt paket jag ba NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ...

Men aja sånt händer efter ett tag så taggade killarna o jag o Rebecca drog till Mickaela eftersom Nathalie somnade. Va me henne en liten stund sen taggade vi på en kort promenad eller kort o kort, de kändes som om vi va ute i en halvtimme men vi va ute i nästan 2 timmar, somnade vid halv 8 ..
Aja men nu ska jag ba tare lugnt tills Rebecca kommer så vi kan börja fixa oss..
Bilder kommer nog senare :) 

C-yah !
- Kärlek från Rojas



Dagens låt ! ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0