09-04-11

Orkar inte skriva vääärsta inlägget, kollade precis på film, Harry Potter dåra 7:an den va oookeey. Nu sitter man o kollar på Simpsons hihi, har inte gjort så mkt. Skippade skolan idag orkade verkligen inte, så jag sov hela daaaaaaagen lång tills Zana kom så gick jag upp fixa mig så åkte vi till centrum o mötte vi Rana,Farah och dem sen kom Sergen och lalalalalal uff pallar inte skriva hihi so haajdooo ! 


hahah sko skillnaden asså, bästa e min o Danne, dem me blå converse e mina o den största foten e såklart Dannes haha, resten är Alicia me svarta converse o me nike e Sergio o den sista i Emmanueeels 


Jag älskar dig amiga

- Kärlek från Rojas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0