BYE REBECCA, BYE NATHALIE

Om nån timma så åker Rebecca o Nathalie till Spanien, gonna miss them. Funderar på att dygna, annars kommer jag aldrig att vakna 4 real. Har grova blåsor i min käft vet inte ens varför alltså.. De gör skit ont o borsta tänderna o shit.. Har saknat alla i skolan speciellt Alicia, Daniel, Sergio och Rebecca som åker dåraaaaaaa! Planerna inför imorrn blir nog skolan som sagt sen ska jag nog träffa Mickaela. Har fått massa flashbacks o grejer hela kvällen asså.. Men skit saaaaaaaaamma, ska lägga mig i sängen och löka varför Simpsons. 


Hahahahaha loca som bärde mig o försökta dansa, så skön älskar dig!




Tung låt ! 

- Kärlek från Rojas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0