Don´t cross the line!

I lördags va tjejerna hos Rebecca och firade henne, vi käkade tacos och snacka skit hehe. Efter tjejmiddan rullade Nathalie, Mickaela, Alicia och jag till Sollentuna på en fest. De va fett me torrt i början men tjejerna och jag hade roligt i alla fall. Fan va jag dog av garv, vi stod o dansa så lyfter någon Nathalie från ingenstans och typ snurrar henne, vi ba OMG ! Så ger hon mig sin Iphone så jag skulle ta bild så kommer en snubbe från ingenstans o posar vi ba ? Hahah men slänger in bilderna lite senare, de e bara från Nathalies telefon, de kommer mer från Rebeccas kamera senare. Igår så var jag hos Alicia, vi va barnvakt o solade en kort stund, efter så åkte jag till Täby o mötte Zana. Vaknade imorrse me största febern och kunde knappt ställa mig upp. De gjorde så jävla ont asså.. Aja skippade skolan men nu ska jag rullish C-YAH ! 

-Kärlek från Rojas


Alicia,me, Assiya, Mickis

me,alicia,mickis flashar sin sexiga tattoo 

al,me,nathalie

freaks 
some of us

födelsedagsbarnet Rebecca i bakgrunden, a,m,me,al

närbild haha

mickis o jag 

syster 

HAHAHAH när snubben bar natta haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0