Halouba!

Rojas har varit fett dålig på att skriva pågrund av saker som har hänt :/
därför tänkte jag skriva lite i hennes ställe. Fan jag är värkligen inte bra på det här med att blogga men..
och har typ inte något speciellt att berätta.

Mina farbröder fyllde år i lördags så jag var där och gav presenter och hade det mysigt. när klockan blev runt halv 9 åkte jag hem till Hanna och vi fixade oss, Moa var också där så vi hoppade runt som galningar och dansa till musiken.
sen åkte vi på fest i svartbäcken...Drog till nathalies systers lägenhet runt halv 1, vi satt och snacka skit i mängder sen blev klockan helt plötsligt 6 på morgonen och L hade ringt ett antal gånger så det var bäst att åka hem.
L låg och sov och jag smög och la mig.
På söndagen var vi helt döda, låg bara i sängen hela dagen! ;) Skönt! Kan behövas ibland! :P

Vi hörs sen! KYSS <3 Hanna

Söta Donna! <3 ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0