Dag 1- 10 fakta om mig

1. Rojas är mitt efternamn.
2. Mitt ursprung e från Chile.
3. Favoritfärg e nog, : Grön, Gul o Lila.
4. Jag gick ut nian me 75 poäng.
5. Jag har varit tillsammans med min pojkvän i 18månader ( proud of myself =) )
6. När jag va yngre gick jag på salsa, bachata och cumbia.
7. Har bott i 8 olika ställen i Stockholm.
8. Jag hade en hund i ungefär 1 ½ år ungefär sen tog min bror hand om henne.
9. Att fixa naglar är min passion.
10. Min dröm när jag va yngre var att bli hjärnkirurg HAHAHAHAHA 



HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA en vanlig morgon me min irakie man HAHAHAHA 

-
Kärlek från Rojas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0