Dag2- Min barndom / Födelsedags firandet

Pallade inte blogga igår så de blir idag iställe.. 
Min barndom.. ehm.. får se här.. Mina föräldrar är skilda sen jag var 14 år men hela den tiden så har jag varit med mamma bara, har 2 hel syskon och ungefär 5 halv syskon från pappas sida. Mina föräldrar bodde i Brandbergen tills jag var 7 så flyttade vi till Västerhaninge och jag bodde där tills jag var 14 så flyttade jag och mamma till Brandbergen igen, sen flyttade jag till Täby, Hagsätra så aa..Mellan åren så har jag bott i bland annat Hökarängen, Älvsjö o shit.. Öveeeralllt ! 
Finns inte så mycket o berätta faktiskt pallar inte haha. 

Idag va jag o massa kompisar i Akalla o käka på persisk restaurang eftersom Amir fyllde sjutton, grattis igen ! 
Efter så åkte jag, Zana, Sergen, Omar, Reza och Sanjin hem o nu lökar jag i sängen o kollar på simpsons, har noll planer inför imorgon.. 

Lite bildbomb =) 


Congratz Amir 


Danial och Raz 

-
Kärlek från Rojas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0