GRATTIS BABY !

Hade skrivit ett skit långt inlägg så råkade jag radera den, smart.. Aja min baby fyller år idag så träffade honom och Sergen efter skolan och chillade i Centrum en stund, vi fyller ju 18 månader också så jag fick en liten present tack igen älskling !  Efter en stund så kom Nathalie också, treeevligt hade d vi :) Efter en stund så träffade vi på Ümran och hennes vänner, Sergen och Zana rullade till Täby och jag Ümran och Solin softade i Centrum en stund till.. När vi va påväg till stationen så ser vi en man ligga ner utanför kina restaurangen med väärsta spräckta huvudet, stackars honom..  Träffade på Ekrem så hade sällskap till V-H  niiice ;)
Aja ska forsätta titta på Booomerang bästa kanalen haha !


grattis igen                     Parfymen jag fick :)

-Kärlek från Rojas



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0