har tråååkigt..

FRÅGOR.

(x)Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig.

(x)Hatat kärleken

(x)Sagt nej till sex

(x)Cykla utan händer

(x)Tycker att sommaren borde komma nu

(x)Känt mig som ett as

(x)Älskar att gunga

()Är höjdrädd

()Är homosexuell

(x)Kysst mig själv i en spegel

(x)Hoppat från ett fönster

(x)Viskat i någons öra

(x)Förlorat någon jag älskar/älskat

()Dödat något

(x)Bakat sockerkaka

(x)Velat dö

(x)Lyssna på samma låt en hel natt

(x)Ätit godis istället för att gråta

(x)Skrikit hora till någon

()Varit hög

(x)Hatar värme

(x)Har skrivit på någons arm

(x)Har dissat någon som har ringt min mobil

(x)Har hatat någon som jag egentligen älskar

(x)Har ångrat mig

(x)Varit svartsjuk

()Har hostat blod

(x)Hoppat omkring på stan

(x)Tycker om kladdkaka

(x)Har ätit middag med någon jag tycker om

()Har hatat mina föräldrar

(x)Ätit jättemycket och sedan spytt

(x)har spelat gitarr

(x)skrattat åt mig själv

(x)sjunger/sjungit i duschen

(x)skrikit mig hes av panik

(x)blivit strypt

()har sett någon dö

(x)har skakat av nervositet

()blivit slagen seriöst

(x)har skrattat så jag har gråtit

(x)sprungit och gråtit samtidigt

(x)haft solen i ögonen med ett leende

(x)slängt porslin/glas i väggen

()Hatat hela världen

()Tycker att pengar är viktigare än något annat

(x)Gillar inte då folk tjatar på mig

(x)Drömmer ofta mardrömmar

(x)Skulle kunna dö för någon

(x)Har ett smeknamn

(x)Somnat på golvet

()Älskat någon som inte vet om det

(x)Varit nära döden

(x)Velat ha någon du inte fått

()Haft sex två gånger med olika personer på en kväll

(x)Varit så full att jag inte kunnat gå



-Kärlek från Rojas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0