Doooowwn on meee..

Vaknade för en liten stund sen, va på Elins fest igår, tung va den men slutet var katastrof.. Pallar inte berätta allt. Sällskapet va skönt, va med mest Farah, Rana och Aihan sköööna cheeeyer dom där. Bilder kommer senare, jag tog inga men ska se senare om någon har lagt upp på facebook. Jag tog typ 3 bilder men har inget USB, jäääätte duktigt! Kom hem vid 4 ungefär till Zana, somnade direkt.
Ska börja fixa mig om en stund sen ska jag rulla vidare till Fanny snacka en stund med henne, sen ska jag hem, duscha och plugga lite, har inte gjort de på hela helgen.

Gammal bild på mig och Muhamed

-Kärlek från Rojas




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0