Dum och dummare, FAVORIT !

Skönaste fimen eveeeer hhahah ! Sitter med min bror och Nina och dör av garv åt filmen så tung asså.. Idag har de bara varit en chill dag och städat och rensat hela jävla rummet.. E helt död funderar på att om jag ska ta en dusch eller ba softa o fixa mina naglar istället. Jag e så jäääävla irriterad på mig själv att jag aldrig har kvar mina USB dessseeeuutom så tog jag massor med bílder idag och jag kan inte ens lägga upp dom ! Aja vi synes senare kanske ska fortsätta kolla på filmen.


You know that I love you girl, vi har massor av fina minnen tillsammans, saknar grovt våran tid tillsammans.
Te quiero arto loca <3
Constanza Zamora


-Kärlek från Rojas



Kommentarer
Anonym

jätte gullig människa, big big love! <3

2011-01-27 @ 15:19:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0