Old times..

Lite deep mode just nu, har försökt fixa tre mobiler nu men sjäääälvklart ska den fulaste funka.. aja skit samma bara jag har en liksom. Slutade fett tidigt idag så påvägen hem så träffade jag på Esra och Medine så jag följde med dem till skolan chillade och väntade på dem i typ två timmar. Efter så träffade vi Tuba och alla rullade till Handen så träffade vi på Ümran, Imran och Zeliah, käkade på donken snackade minnen. Sen åkte vi alla hemåt. Hämtade brorsans barn från dagmamman och på kvällen så gick jag på långpromenad med Ümran, sköööönt. Nu sitter jag och smsar me baby o gör ingenting mera.. Börjar bli sjuk så ska snart lägga mig ner och läsa min book.. Heeej dååå ;)

-Kärlek från Rojas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0