Skooolish

Tjeeena, sitter i skolan med Isac och Semra på våran svenska lektion väntar på min lärare som försvann, så passade på att slänga in ett inlägg ba snabbt om gårdagen. Va i skolan som vanligt hade de galet me vänner man saknat under helgen haha efter skolan så tog jag en mini promenad med Rebecca innan hon skulle till sin träning. Gick hem, spelade lite haha o lagade mat och sånt, på kvällen så träffade jag Fanny och va hemma hos henne såååå yääääh.. Idag blire ba pluuugg, måste göra klart massor med saker. Aja jag måste skynda mig nu att skriva klart min svenska uppgift annars kommer Lena flippa hehe BYE !

- Kärlek från Rojas



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0