Sleeeep time

E sjukt trött kommer somna på plats snart asså, men väntar på Zana som duschar så lyssnar på skön musik och leker med webben hehehe..
Dagen va kort som in i helvete, vaknade av att Daniel smsa mig då lägger jag märke till att skolan är tjugo i tio, exakt den tiden jag skulle ta tåget till skolan, perfekt liksom. Så åker jag dit en timme efter så möter jag Alicia och Daniel och dom chillar med mig tills min bild lektion börjar, vi sitter i ungefär 30 min så kommer William och ba Rojas, du vet väl att vi inte har någon lektion.. jag ba SUUUUUUUUUUUG blev skit sur, istället kunde jag ha legat hemma och sovit men neeej... 
Efter så gick jag och Alicia till Haninge C för att jag skulle kolla på en jacka jag ska köpa, så ringer Alicias mamma och så åker vi till Ica Maxi och köper Alicias efterlängtade locktång, på vägen hem träffar jag min syster och mina älsklingar. Sen dess har jag ba chiiillaatt o nu är jag med min baby :) 

- Kärlek från Rojas






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0