SOMMARLOV

Så skönt med sommarlov fast de inte känt än som att man e helt ledig. Sitter helt ensam och kollar på film, ska nog dygna helt ensam. Aja i förrigår så kom Nathalie och Sergen hit o så lagade jag midda och så spelade vi alla spel, gick till statoil eller hur fan man stavar och kollade på två skräckfilmer sen igår så kom Pooya hit på kvällen o softa så o kolla på en film där också haha, har inte gjort så mycket, Pooya hjälpte mig o storstäda skit söt haha. Och så vaknade Zana och gjorde sin goda wook, sen rullade Pooya hem och jag o Zana bara tog de lugnt o bakade. Påvägen mot tåget så kommer jag på att jag råkade lämna ugnen på, så jag gick hem och Zana rullade vidare till Täby.. I miss ma boo already..





- Kärlek från Rojas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0