Dag7- Min bästa vän

Har flera vänner men alla har väl en speciell ? Jag har en i alla fall. 

Alicia Aguila




Har varit så när att förlora dig så många gånger, men vi hittar alltid tillbaka till varandra. Vi har stått bredvid varandra sedan första gången vi pratade i skolan, du har alltid varit min bästa vän sen 9 år tillbaka. Så fort jag behöver någon som är lika flippad som mig, är de du som står där. När jag behöver gråta vid någons axel, är de din axel jag lutar mig mot. Vi är båda lika sjuka i huvudet och har alltid kul med varandra, men samtidigt förstår vi varandra upp till hundra procent vad ämnet de än handlar om. Egentligen så är du mer än en vän du har blivit som min syster. Vi kanske inte var med varandra hela tiden förut, men vi fanns alltid där för varandra. Har så mycket att tacka dig för, amiga. Vi har så många fina minnen tillsammans, speciellt när jag sov hos dig hela tiden hahaha mitt andra hem fan. Har alltid mått bra när jag är med dig du får min dag att lysa gumman, älskar dig loca :)

-
Kärlek från Rojas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0