Dag8- Ett ögonblick i mitt liv

Ett ögonblick oj de va svårt.. hm.. Vet fan inte de måste nog vara när jag såg min underbara farmor igen, hade inte träffat henne för fleeera år sedan så en dag så ser jag henne hos min bror som överraskning jag höll på dööö. Kramade sönder henne o pussade sönder hennes kinder hahaha... Fan va jag grät där asså.. Hoppas jag får se henne ännu en gång, hon bor i Chile dåra!
Har tyvärr ingen bild på henne just nu sitter ju på Zanas dator..

Shit har verkligen inte orkat me skolan asså.. Är sjuk o shit. Ska börja rulla in mig i sängen nu asså, ska till skolan imorgon spikat o träffa mina cheeeyer igen haha ! 

C-yah ! 
- Kärlek från Rojas


Driv bild me Zana hahaah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0