Shawty is a killah but I really want him

Har precis ätit nudlar fett gott alltså, vaknade sent idag som vanligt, mötte Assiya o Nathalie C i stan åkte till skolan, åh fyfan va hemskt vi kollade på en dokumentär  i skolan om förintelsen somnade på halva eftersom Danne höll på me mina händer o masserade, däckade självklart direkt. 
Efter skolan så gick Alicia, Daniel och jag till Centrum, jag tänkte möta Nathalie G, Alicia skulle möta sin pappa och Danne hade inga hemmanycklar. 
Men de blen ändrade planer så åkte jag ba o mötte Zana, ska snart rulla in mot stan sen till Husby ! 



- Kärlek från Rojas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0