SKOLA,HANINGE C,DAGIS,STAN,HEM T AL, VEGABAAAAREN !

Shoooo, livet rullar på som fan asså, har haft de galet roligt idag asså! Hade skola, Rebecca fick mig o garva galet som vanligt hehe. Efter skolan gick jag o Alicia till centrum o kolla efter skor, så träffade vi på Mickaela o Borak softa me dom en stund, skämde ut mig som vanligt så Alicia garva hela bussresan, man ba HAAALLLOOOO !? Efter de så åkte vi o hämta Angie men eftersom ALICIA glömde sina nycklar så rullade vi  in mot stan o mötte Zana o Sergen. Asså allvarligt talat jag blir lakk på människor som tror direeeekt att man e mamma för att man har en jävla barnvagn me ett barn i? asså WAKE U PEOPLE ! Kan inte dom tänka typ att jag e storesyster eller nåt, neeeej självklart så tror man att man e mamma? Aja fuck de där, sen efter stan så åkte jag o Al hem softa en stund lockade mitt hår har inte gjort d på aaas länge, efter så åkte vi t Handen o skulle träffa Danne o på tåget mötte vi Isac hehe.... Sen VEGABAREN BRORSHAN ! Älskar de där stället asså... Efter maten så softa Alicia, Danne o jag en låång stund o snackade massor om allt. Sen HEEEEEM !! Har garvat hela jävla dagen tack vare ALICIA som vanligt, hon gör mig flummig DIREKT ! Nu kommer lite bildbooomb heheeheheh


Skuuulan

Sötnosar haha

Me n' Isac

Alizzzia

Tjockisen som aldrig sett mat hahaha

Tjockis nr 2 hahahh

Skulle precis ta en bild på mig o Daniel men SJÄLVKLART lägger Alicia sitt finger på min mun hahaha
LÄNGDSKILLNAD HAHAAHAHAHHAHA

-Kärlek från Rojas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0