Tjohooo Hanna här!!! :D

Fuuuccck school! Har haft rast hur länge som helst nu och sitter och softar på biblioteket! :D
Nesli sover så jag och Rojas sitter och garvar åt ingenting! :D Hon ser så söt ut!
Har tagit lite bilder med "Camwow" HAHAHAHAHA fan va fula vi är!!!! :D
Försov mig imorse för Liams och min säng är så jäääävla sköööön! haha. fast kom inte sååå jävla sent :)
Så här sitter vi och väntar på att göra Fitt matte prov. Fan döda mig! Kommer gå åt helvete.

Jag är ju inte så bra på det här med att blogga så ni får ha översende med de ;P
igår åkte jag och Rojas till slussen och parkerade bilen och sen åkte vi vidare till stan, där jag mötte Liam snabbt på en kaffe innan han skulle till jobbet, sen blev det att möta mamma för att gå till åklagaren.
Det gick fort och mamma skjusade mig till slussen. jag tog bilen hem till tyresö och satte igång att tvätta, städa och som belöning fixade jag naglarna ;) (vuxenpoäng!)
Sen kom L hem runt 1 och vi somna pladask! :D haha

Nej nu är det nog pratat om mig på Rojas blogg! :P Kanske skriver och gäst bloggar igen någongång!
Ha det bra! PUSS /Hanna <3


Fula jävlar! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0