Ojojojojojojoj

Sitter på lektionen nu, är helt död så d är inte sant. Kroppen är helt pigg men mina ögon e helt katastrofala. I fredags va jag och Rebecca i Bar 54 med Jean och några vänner så d va trevligt tills all drama kom fram dåra. I lördags va jag och beccis i Märsta på chillkrök trevligt va d tills några killar började bråka med oss haha. Vi kom fram till vh runt 07 så vi träffas Stefan typ en timme sen va d bara att sova. Vaknade vid 18 och träffade alicia och assiya. Har bara sovit i en timme.. Mina ögon är helt slut.. Slutar om typ två timmar så d blir att åka hem packa mina saker, träffa Rebecca, gå hem till Assiya och sen till Nacka och sova där. Hehe
-Kärlek från Rojas



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0