IM BORED...

Höger- eller vänsterhänt: right
Humör just nu: Trött som fan
Favoritgodis: Choklaad !
Är det nåt du absolut inte äter: skaldjur blääh
Kläder just nu: linne,kofta och mjukisar
Musik just nu: Girls just wanna have fun
Vad sa du senast: Nej, är mätt ( on spanish)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 80 talet, oooofff rakt av
Sommarplaner: Kommer softa med vännerna i Sverige, sen 3 veckor i Greece baby !
Fisk eller badkruka: Beroende på stället..
Saft eller alkohol: saft
Hur många kuddar sover du med: 8 :)
Favoritväder: VÄÄRMEE, känner grovt stor längtan inför sommaren just nu
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: min mobil, båt och food
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: nattuggla
Sparare eller slösare: slösare, men försöker spara nu
Bästa film: Scarface
Tror på liv på andra planeter: yes de gör jag
Kommer du ihåg din första kärlek: jap
Älskar du henne/honom fortfarande: aldrig mer
Hur tog det slut? en anledning, tar ej upp de här
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på mirakel: ibland
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: självklart
Ser du dig själv som tolerant mot andra: gyllene regeln bror, gyllene regeln, ''behandla andra som du själv vill bli behandlad''
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: sex eller åtta
Bio eller promenad: promenad, klickar bättre med personen då
Är du kittlig: sådär
Snarkar du? inte grovt, men kan hända ahah
Stjärntecken? kräfta
Rädd för insekter? äckliga bara.
Äckligaste insekten: tusenfoting
Största svaghet: hjälper andra mycket mer än mig själv.
Det här är jag bra på: sleep n eat.
Bästa bok? Inte utan min dotter
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
veta vad andra tänker på
Vad vill du jobba som? Hjälpa ungdommar uppfylla mål, egen salong
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? ibland haha
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har redan i navel och öronen, tatuering har jag också men fler kommer de
Välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) ja, mitt rum är ibland, huset är alltid städat på grund av mami..
Gungar du på stolen? haha allways
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? en av mina mål haha
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger, alltid
Saltar du på maten? gör alltid de, kanske för mycke ibland haha
Gillar du att sjunga? alltid, men har fukkt upp röst haha
Anser du att du är stark? inte i fysik, men mentalt har jag blivit starkare än någonsin
Brukar du sola? inte solarium
Vad gör du om du får hicka? garvar
Röker du? yes
Snusar du? that shit is nasty
Använder du knark? knark är bajs
Kaffe, te eller inget? te!
Har du en besatthet? hahaha... hhaha.. ha.. ha.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0