SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖMN

Har sovit som faan känns de som, fast jag gick dock o la mig vid halv 7.. 
Igår så sov jag och Zana hos Hanna Banana så när vi vaknade så åkte följde vi med honom till Centralen och jag och Hanna åkte till Donken, sen hem till mig fixade oss och rullade vidare till Vega. Vi var på en ganska chill fest, träffade på Linnea som jag inte hade sett sen typ 2 år tillbaka.. 
Så vi snackade skiiit mycke, efter de så åkte jag och Hanna hem till henne och kolla på film, eller hon somnade efter den ena men jag kollade på typ 4..Nu satte Hanna på värsta insektsfilmen så ska slänga in bilder så skriver jag kanske senare ! CYAH  

 

 

-Kärlek från Rojas








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0