Is this love?

Det är exakt en månad kvar till min födelsedag, har inte längtat men nu när alla ba DU BLIR 18 SNART VI SKA FUCKA UUR LALALA! Då blir man ju ganska hypad haha!
Har gjort lite planer med pooya också, måste hinna säga hejdå till honom innan han åker.. Kommer sakna dig bästavän!
La precis på med min wifey, som vet exakt hur du ska göra för att få mig att skratta, love u.
Känner mig fett kärleksfull idag hihihi..
Imorgon är de skola och betygen sätts, skiter ner mig snart asså...
Har satsat hårt dom här sista dagarna, ångrar mig lite men bättre sen än aldrig eller?
Woooohooooo! Är så fucking lycklig nu, mår så jääävla bra! Men aja Goodnight!
-Kärlek från Rojas

 



Kommentarer
Anonym

Grattis i förskott älskling!

2012-06-04 @ 22:56:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0