ÄNNU EN SÖMNLÖS NATT

Ännu en kväll då jag inte kan sova, sitter och pluggar matte och kollar på Simpsons. Funkar helt O-K !
Måste plugga fett mycket, har fortfarande ont i mina fötter sen i fredags. Skönt och komma tillbaka till skolan faktiskt, träffa min underbara grek och min kaxiga turk. Självklart har man Hanna Panna med henne träffar man ju nästan varje dag endå haha. Har en jätte dålig magkänsla över något, älskar mitt liv precis som det är, men det känns endå fett konstigt. Men what to doooo liksom.. Men aja ska fortsätta plugga sen FÖRSÖKA sova, GOOD BYE ! 


Mina tjejer

-Kärlek från Rojas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

~Life does not have a remote; get up and change it yourself~

RSS 2.0